FERRY LIPPENS verkozen tot Vrijwilliger van het Jaar !!!

Woensdag, 5 juni 2024

Onze secretaris-penningmeester Ferry Lippens is zonder overdrijven al decennia lang één van de drijvende krachten achter onze hengelsportvereniging Geduld Overwint Alles te Axel. Het is dan ook niet meer dan terecht dat hij genomineerd en verkozen werd tot Vrijwilliger van het Jaar bij Sportvisserij Zuidwest Nederland. Ferry kon dan wel niet aanwezig zijn op de huldiging op de Algemene LedenVergadering op 30 mei maar de bloemen volgen nog. Gefeliciteerd Ferry en bedankt voor alles wat je al deed en nog steeds doet voor hsv GOA Axel.

Voor die leden die Ferry niet of wat minder goed kennen, geven we hieronder even aan welke argumenten de jury konden overtuigen :

Ferry is al tientallen jaren zowel secretaris als penningmeester van onze vereniging.

Indien mogelijk steekt hij ook altijd een helpende hand toe bij alle vrijwilligersactiviteiten (onderhoud – feestavond – organisatie vergadermomenten) en zorgt dan ook voor het natje en het droogje.

Daarnaast is hij ook nog steeds een drijvende kracht achter de jeugdcommissie.

Eigenlijk is hij dag in dag uit achter de schermen bezig voor onze vereniging en zeker niet de persoon die zich op de voorgrond wil manifesteren maar zijn jarenlang opgebouwd netwerk bij Sportvisserij (Zuidwest) Nederland en bij de plaatselijke overheden en instanties aanspreekt om zaken in beweging te krijgen op een rustige manier.

Deze timide aanpak zorgt voor betere resultaten dan het geroep van tafelspringers.

Ferry zou de laatste zijn die vindt dat hij in aanmerking komt voor deze waardering maar toch zijn we er binnen het bestuur van overtuigd dat het hem toch deugd zou doen.

Ter info nog enkele datums :

* In jeugdcommissie gekomen als voorzitter jeugdcommissie op 17.02.1978
* In bestuur gekomen als bestuurslid 26.03.1982
* Penningmeester geworden 07.03.1986
* Secretaris geworden in 2005

Geef toe, wie doet hem dit na ?