Lidmaatschap 2022 hsv GOA Axel

Zondag, 19 december 2021

Begin december stuurden wij al onze leden via e-mail (en indien niet beschikbaar via postadres) een uitnodiging voor het hernieuwen van hun lidmaatschap in 2022. Jammer genoeg kunnen we door de verstrengde corona-maatregelen voorlopig geen zitdagen organiseren in ons clublokaal Eva’s Passie, daarom vragen wij om via bankoverschrijving te werken.

Mocht u de uitnodiging toch niet ontvangen hebben, omdat u bijvoorbeeld verhuisd bent of een nieuw mailadres heeft, laat ons dit dan weten via secretaris@goa-axel.nl en dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk in orde komt.

Belgische leden die een formulier voor tussenkomst van een ziekenfonds willen laten invullen en afstempelen kunnen dit formulier naar ons secretariaat verzenden.
p/a Ferry Lippens – Rigoletto 6, 4564 EV Sint Jansteen (NL)

De prijs voor de vergunningen is ongewijzigd gebleven.

Uw betaling graag boeken naar :

IBAN nr NL 26 RABO 0103704809 ten name van Hengelsportver. GOA
(Graag in de omschrijving de naam te vermelden die op uw VISpas staat)

Nieuwe leden kunnen ook een online aanvraag indienen via onze website (bovenaan bij Lidmaatschap). Als u deze via deze weg aanvraagt dan kan u onmiddellijk gaan vissen.

Kleine opmerking daarbij is dat u voor onze Axelse wateren de extra toestemming voor Nachtvissen en/of Derde Hengel NIET bij de VISpas moet aanvragen, omdat onze wateren niet zijn ingebracht in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse VISwateren 2022-2023-2024.

Hou jullie gezond en draag zorg voor elkaar.