Geslaagde feestavond 2024

Donderdag, 25 april 2024

Op vrijdagavond 12 april konden onze leden weer genieten van een geslaagde feestavond. Naast lekker eten, een paar bingo-sessies en een verloting was het ook dé gelegenheid om onze clubkampioenen 2023 in de bloemetjes te zetten.

Een 50-tal leden, al dan niet vergezeld van hun partner konden na een aperitiefje genieten van een heerlijk koud en warm buffet afgesloten met dessert en koffie.

Na een paar bingo-sessies met wat leuke prijzen was het de hoogste tijd om onze clubkampioenen van 2023 nog eens in de bloemetjes te zetten.

* Roland de Waele = 2x laureaat met zowel met de vaste stok én voor de Zee
* Patrick Van Camp = winnaar met de feeder
* Kenneth den Engelsman = algemeen kampioen

Voor de jeugd was er al een aparte huldiging geweest in ons clublokaal na de laatste wedstrijd.
De winnaars bij de jeugd zijn :

* < 11 jaar =Lode Meersschaert
* 12 - 15 jaar=Jelle de Reu

Na een verloting met vele prijzen en de nodige animo en hilariteit kon iedereen tevreden naar huis.
En zoals altijd hadden de afwezigen ongelijk.

Enkele foto's kunnen jullie HIER bekijken.

Ook nog een welgemeende dankjewel aan de helpende handen tijdens deze avond.