Algemeen

Het stadje Axel is gelegen in Zeeuws-Vlaanderen in de provincie Zeeland. Onze hengelsportvereniging is opgericht op 12 juni 1945 en is aangesloten bij Sportvisserij Zuidwest Nederland en Sportvisserij Nederland. Hierdoor mag men op ongeveer 80% van de Nederlandse viswateren vissen. Onze visclub heeft inmiddels het visrecht op ca. 75 ha water.

Wij organiseren op onze wateren wedstrijden voor onze aangesloten leden en dit voor alle leeftijdscategorieën en in diverse disciplines. Voor onze zeevissers worden wedstrijden aan de Westerschelde georganiseerd. Kijk voor meer info op 'wedstrijden' in de menu balk.

In het voorjaar worden vaak allerlei werkzaamheden verricht op en om onze waters en alle hulp is welkom. Contacteer ons via secretaris@goa-axel.nl voor meer informatie.

Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere vragen en/of opmerkingen die u heeft.

Kijk ook eens op onze facebook pagina.