Vergunningen

U kan vergunningen verkrijgen bij onze verkooppunten of via de online-module

LET OP !!!

Bij bestelling van een VISpas via de online-module kan u daar (tegen meerprijs) extra toestemmingen aanvragen voor het Nachtvissen en/of een Derde Hengel.

Die extra toestemmingen zijn enkel bedoeld voor die wateren die opgenomen zijn in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse VISwateren en NIET voor de wateren van onze vereniging.

Nachtvissen is bij onze vereniging voor elk lid het jaar rond toegestaan op de specifieke wateren die vermeld zijn op ons lidmaatschapsbewijs.
De meerprijs voor een 3de Hengelvergunning zoals hieronder vermeld is enkel geldig op onze verenigingswateren.

Alle Algemene en Bijzondere Voorwaarden zoals vermeld op ons Bewijs van Lidmaatschap 2024 kan u HIER nalezen.

Op de vergunningen staan ook de wedstrijddata vermeld.

De prijzen voor de vergunningen voor 2024 zijn:
Seniorvergunning 23,00 euro
Jeugdvergunning (t/m 13 jaar)  5,00 euro
Dagvergunning * 5,00 euro
Weekvergunning *
12,50 euro

Te vermeerderen met de prijs voor:
VISpas 23,00 euro
Extra VISpas 3,50 euro
3de Hengelvergunning *
(let op = enkel voor GOA-wateren)
15,00 euro
Jeugd VISpas
7,00 euro

* Bij een dag- en een weekvergunning heeft men geen VISpas nodig.
* Bij een dag- en een weekvergunning is nachtvissen NIET toegestaan.
* De 3de Hengelvergunning is NIET mogelijk in combinatie met een dag- en/of een weekvergunning.

Meer info over de VISpas op onze VISpas pagina of op www.vispas.nl