Karper Commissie

Doelstelling

De commissie geeft invulling aan het beleid van de HSV om de belangen van de specimenvisserij binnen haar wateren te dienen. Alhoewel de commissie naam verwijst naar de karpervisserij is de doelstelling van de commissie het ondersteunen en verbeteren van de specimenvisserij binnen de vereniging. Dit omvat dus de karpervisserij maar ook andere takken. Dit door het creëren en verbeteren van de vis mogelijkheden en een evenwichtig en vitaal bestand op korte en lange termijn.

Daarnaast heeft de commissie ook als doel de specimen visserij zoals karpervissen maar ook roofvissen ed. in zijn geheel te promoten en hierbij ook de jeugd te interesseren en op te leiden. Ondanks de vaak individualistisch ingestelde houding van deze visserij willen wij bewerkstelligen dat iedere tak van de hengelsport beoefend kan worden in een goede harmonie en hier collectief aan word bijgedragen alsmede ook de andere doelstellingen van de vereniging.

Deze doelstellingen worden nadrukkelijk onderschreven door het bestuur van HSV GOA Axel

Commissie Leden

Bas van der Maas
Tommy Zegers