We are the champions !!!

Zondag, 26 augustus 2018

Met Kenneth den Engelsman als Zeeuwsvlaams kampioen vaste hengel, Rom Lams op een schitterende derde plek individueel en een afgetekende overwinning in het clubklassement in Koewacht en eerder dit seizoen ook al een eerste plek voor onze jeugdvissers op het Zeeuwsvlaams Jeugdkampioenschap in Clinge mogen we wel van een schitterend 2018 spreken voor onze vereniging

Op het Zeeuwsvlaams kampioenschap vaste hengel, voortreffelijk georganiseerd door hsv De Koewachtse Hengelvereniging
op zaterdag 25 augustus, werd het voor onze 17 deelnemers van Geduld Overwint Alles Axel een succes over de hele lijn.

Niet alleen sleepte Kenneth den Engelsman de individuele titel in de wacht (vangstgewicht 9975g), ook de bronzen podiumplek
hadden we te danken aan Rom Lams, door zijn tweede plek op de sector op het Grote Gat (vangstgewicht 7900g).

Tel daar dan nog de tweede en vierde sectorplek op de Konijnenputten van resp Willy van Bambost en Roland De Waele bij
en de negende plek op het Grote Gat van Krijn Burggraaf bij, en dan is het duidelijk dat ook het clubklassement afgetekend
werd gewonnen door GOA Axel (32 punten).

Tweede was thuisvissend team van Koewacht (64 p.) en derde De Clingse Hengelaars (85 p.)

Eerder dit jaar sleepten ook onze jeugdvissers al het clubklassement van het Zeeuwsvlaams Jeugdkampioenschap binnen,
dus 2018 is hét jaar van Geduld Overwint Alles Axel.

GEFELICITEERD AAN ONZE KAMPIOENEN, MAAR OOK ONZE DANK AAN ALLE ANDERE DEELNEMERS DIE ONZE
KLEUREN VERDEDIGDEN.

Extra foto's vindt u VIA DEZE LINK  op onze FB-pagina of HIER op onze website

De uitslag kan u HIER in detail nakijken