Zeeuws Vlaams Kampioenschap Senioren

Beste hengelsportvrienden,
Hierbij nodigen wij U graag uit om voor onze hengelsportvereniging ‘Geduld Overwint Alles’ deel te nemen aan het Zeeuws Vlaams kampioenschap op zaterdag 26 augustus 2017

INFO

•Vissen van 11.00 tot 15.00 uur •Er wordt gevist op de Molenkreek, Canisvliet en aan de gemeenschappelijke weg in de Autrichepolder, dit afhankelijk van het aantal deelnemers

•De inleg voor deze wedstrijd is eigenlijk € 5,00 per deelnemer, maar wordt betaald door de clubkas. Dus als je deelneemt voor G.O.A. is het gratis.

•Alleen voor de Molenkreek kan men een oefenvergunning ophalen in HRC de Tukker.
Dit kan alleen van 14 t/m 20 augustus

•Afhalen plaatsnummer op 26 augustus vanaf 8.30 uur in HRC De Tukker, Graafjansdijk A 169 te Westdorpe.

•Prijsuitreiking omstreeks 17.15 uur in HRC De Tukker, Graafjansdijk A 169 te Westdorpe. Prijzen 1 op 3 in natura.

De opgave dient uiterlijk zaterdag 19 augustus ( 17.00 uur ) bij ons wedstrijdsecretariaat binnen te zijn:

wedstrijden@goa-axel.nl

Datum (en tijd) Zaterdag 26-08-2017 11:00 uur t/m zaterdag 26-08-2017 15:00 uur